1995 Ripple across the water
’95 A bad omen
水の波紋’95 / 悪い前兆 東京 青山

Reindeer’s fur is not for sale.

Lotus and chrysanthemum flowers

150kg wax

It is immersed.

 

Can art exist in daily landscape of the urban?

I participated in an experimental exhibition and installed it in an daily landscape of the urban, drawing.

A bad omen was bingo. forcibly exclusion by a request from the tenant side after a week.

A bad omen was reason.

Water ripples slowly disappeared into the urban.

It was the first and last collaboration work with director Jan Hoet

 

 

トナカイの毛皮は売り物にならないよ。

蓮と菊の花と

150キロの蝋

みんな、浸透ました。

 

アートは都市の日常の風景に存在することが出来ますか?

私は、実験的な展覧会に参加して、

都市の日常風景の中に、挿絵を描くように、インスタレーションしました。

悪い予感は的中、テナントからのクレームにより、強制的な撤去が行われた。

理由は「縁起が悪い」でした。

水の波紋は、都市の中に、ゆっくりと消えて行きました。

ディレクター・ヤンフートとの、最初で最後の共同作業でした。

 

 

 

 

 

LATEST WORKS

WORKS